Η φωτογραφία μου
κερατσίνι, αττικής, Greece
kouloglou.demetrios@gmail.com

Search Engine Optimization Vs Social Media Marketing

Search Engine Optimization Vs Social Media Marketing

1

2

Search Engine Optimization + Social Media Marketing


1
Η ευρύτατη διάδοση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στο Ιnternet (Social Μedia) έχει φέρει στο προσκήνιο έναν έντονο διάλογο για τη μορφή και τα εργαλεία που μπορεί να έχει σήμερα το marketing. Εκατομμύρια ανθρώπων ανταλλάσσουν ιδέες, απόψεις και πληροφορίες σε αυτά τα μέσα σήμερα, και το κάνουν εις βάρος του χρόνου που ξόδευαν παλαιότερα στο να παρακολουθούν τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης.

Τα ως τώρα αποτελέσματα των μετρήσεων δείχνουν ότι οι παραδοσιακές μέθοδοι προβολής και διαφήμισης στο Ιnternet (και ειδικά στα sites κοινωνικής δικτύωσης) έχουν ελάχιστη ως μηδενική αποτελεσματικότητα. Το Social Μedia Μarketing είναι ένα νέο marketing, που απευθύνεται σε έναν νέο καταναλωτή. Ζούμε σε μια εποχή στην οποία η τεχνολογία αλλάζει τον τρόπο που επικοινωνούμε, που επιλέγουμε, που αποφασίζουμε· αλλάζει τις ίδιες μας τις συνήθειες, εμάς τους ίδιους.

Βασίζεται στον συνδυασμό πολλών διαφορετικών τάσεων, οι περισσότερες από τις οποίες προέρχονται από την εξάπλωση του Ιnternet και των Social Μedia (blogs, ΥouΤube, Facebook, κτλ.). Με το Social Μedia Μarketing μια εταιρεία λαμβάνει υπόψη της αυτή τη νέα πραγματικότητα. Προσαρμόζει τη στρατηγική της και πολλαπλασιάζει την παρουσία της στο Ιnternet, πηγαίνοντας να μιλήσει εκεί όπου βρίσκονται οι πελάτες της- στα κοινωνικά δίκτυα του web.

Πριν από την εμφάνιση των Social Μedia, ο μόνος τρόπος που είχε μια επιχείρηση για να επικοινωνήσει με τους πελάτες της ήταν ο πολύ ακριβός χρόνος (και χώρος) των παραδοσιακών μέσων. Κάθε προσπάθεια επικοινωνίας της εταιρείας με την αγορά κόστιζε ακριβά, γιατί το κανάλι (της επικοινωνίας) ανήκε σε κάποιους άλλους.

Τώρα στο web μια επιχείρηση μπορεί να χτίσει τα δικά της, ιδιόκτητα κανάλια επικοινωνίας. Να μιλήσει με τους πελάτες και τους συνεργάτες της. Να κάνει το δικό της τηλεοπτικό κανάλι, την ηλεκτρονική της εφημερίδα στη μορφή ενός εταιρικού blog, να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον του κοινού για όλα τα σημαντικά που κάνει ως εταιρεία, αλλά και να μάθει τι σκέπτονται γι΄ αυτήν και τα προϊόντα της οι πελάτες, χωρίς να ξοδέψει μια περιουσία σε διαφημιστικά μηνύματα μιας χρήσης.

Στο Social Μedia Μarketing, η προώθηση προϊόντων και ο διάλογος με τις αγορές συνδυάζονται σε ένα ιδανικό μείγμα, που παράγει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.



-


2
Ο όρος Βελτιστοποίηση για τις Μηχανές Αναζήτησης (search engine optimization) περιγράφει όλες εκείνες τις διαδικασίες-επεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στη δομή και το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας ώστε να είναι όσο το δυνατό πιο φιλική στις μηχανές αναζήτησης. Τελικός στόχος είναι η υψηλή κατάταξη του ιστοχώρου και η αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας μέσω οργανικών αποτελεσμάτων, δηλαδή αποτελεσμάτων χρηστών του Internet που ψάχνουν στις μηχανές αναζήτησης με τις λέξεις-κλειδιά (keywords) που αφορούν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας.

Ένα απο τα σημαντικότερα στοιχεία που πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στην ιστοσελίδα ωστε να βοηθά στην καλύτερη κατάξη της στις μηχανές αναζήτησης είναι η συνάφεια (relevancy) μεταξύ του τίτλου, της περιγραφής, των λέξεων κλειδιών και του περιεχομένου της κάθε σελίδας.

Βασικό ρόλο, παίζει ο τίτλος κάθε σελίδας. Θα πρέπει να περιλαμβάνει όσο το δυνατό περισσότερες από τις λέξεις-κλειδιά που έχουν καθοριστεί, αλλά ο τίτλος καλό είναι να παραμένει μικρότερος από δώδεκα λέξεις1.

Η χρήση των λέξεων-κλειδιών είναι ζωτικής σημασίας για την επισήμανση ενός ιστοτόπου από τις μηχανές αναζήτησης. Αν στον ιστοτόπο περιλαμβάνονται περισσότερες από μια σελίδες, οι λέξεις-κλειδιά πρέπει να εμφανίζονται σε όλες. Βασικός παράγοντας, επίσης, είναι οι λέξεις-κλειδιά να συμπεριλαμβάνονται όσο το δυνατό περισσότερες φορές στον κορμό του κυρίως κειμένου της σελίδας (body text). Αυτό συμβαίνει επειδή οι περισσότερες μηχανές αναζήτησης τις "ψάχνουν" και στο κυρίως κείμενο. Αν δε συναντήσουν μια λέξη-κλειδί στο κυρίως κείμενο, απλά την αγνοούν.

Ορισμένοι από αυτούς που "στήνουν" ιστοσελίδες πιστεύουν ότι η σελίδα γίνεται ελκυστική με τις εικόνες. Αυτό ισχύει για τους επισκέπτες τις σελίδας, όχι όμως και για τις μηχανές αναζήτησης, οι οποίες δεν είναι ικανές να εντοπίσουν εικόνες. Κι όμως, υπάρχουν μηχανές αναζήτησης εικόνων στο Διαδίκτυο. Πώς εντοπίζουν τις εικόνες; Η απάντηση είναι και πάλι λέξεις-κλειδιά για καθεμία από τις εικόνες που τοποθετούνται στον ιστοχώρο.

Στο Διαδίκτυο κυκλοφορούν προγράμματα (συνήθως επι πληρωμή) αλλά και εταιρείες, οι οποίες με συνδρομή αναλαμβάνουν να εντοπίζουν τις 500 ή 1000 "κορυφαίες" λέξεις-κλειδιά και να τις αποστέλλουν με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο2 στους χρήστες τους. Δίνουν, επίσης, και κατευθυντήριες γραμμές για τη βελτιστοποίηση, πολλές φορές δωρεάν.


Αμφιλεγόμενο σημείο, ωστόσο, παραμένουν οι μετα-επισημάνσεις (META tags). Δεν έχει διαπιστωθεί επακριβώς πόσο προσμετρώνται από τις μηχανές αναζήτησης, ωστόσο η σύσταση των ειδικών είναι να συμπληρώνονται σωστά τα πεδία μετα-επισημάνσεων για λέξεις-κλειδιά και μετα-περιγραφή (Meta-description).

Τέλος, όλοι οι ασχολούμενοι με το χώρο συστήνουν, προκειμένου να καταταγεί σε υψηλή θέση μια ιστοσελίδα, πρέπει η σύνταξη της HTML στην οποία έχει γραφεί να ακολουθεί όσο το δυνατό αυστηρότερα τις προδιαγραφές σύνταξης και χρήσης που έχει θεσπίσει το World Wide Web Consortium (W3C)3,4.

Επίσης, διαφορετική αντιμετώπιση από τις μηχανές αναζήτησης έχουν οι "καθαρές" ιστοσελίδες από αυτές των blogs, για τις οποίες ισχύουν διαφορετικοί κανόνες.














lipi

Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος

Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
http://www.dart.gov.gr/

Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος - Υπ. ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ - Ελληνική Αστυνομία-
Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
Επικοινωνία:
Για Αθήνα:
Τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος-Λ. Αλεξάνδρας 173 – Τ.Κ. 115 22 Αθήνα-Fax: 210 6476462-Τηλ. : 210-6476464, 210-6476000, e-mail: ccu@ath.forthnet.gr
Επικοινωνία :
Για Θεσσαλονίκη:
Τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος-Μοναστηρίου 241 – Τ.Κ. 546 28 Θεσσαλονίκη-Fax: 2310 – 559929, Τηλ.: 2310 388370-5, 2310-388000
e-mail: info@cybercrime.gr
Χρήσιμες συμβουλές για ασφαλή πρόσβαση στο διαδίκτυο, http://goo.gl/Q3hnR, Cyber Crime Unit of Greece (C.C.U) Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Ελλάδος

Microsoft Hellas S.A.

1
Greece
Microsoft Greece Home Page
Microsoft Hellas S.A.
221 Kifisias Ave.151 24, Athens
GREECE
Phone: +30 211 1206 000
Fax: +30 211 1206 003
Customer Service and Support Phone:
801 500 3000
(local charge)
or
+30 211 1206 500
(calling from mobile device)
Microsoft Greece Product Support

2
Greece
Microsoft Greece Home Page
Microsoft Hellas S.A.
221 Kifisias Ave.
151 24, Athens
GREECE
Phone: +30 211 1206 000
Fax: +30 211 1206 003
Customer Service and Support Phone:
801 500 3000 (local charge)
or
+30 211 1206 500 (calling from mobile device)
Microsoft Greece Product Support

World Wide Web

Web 2.0 describes the changing trends in the use of World Wide Web technology and web design that aim to enhance creativity, communications, secure information sharing, collaboration and functionality of the web.

Search Microsoft

Microsoft ® Download Center

internet computer robot

internet computer robot
internet computer robot

Tracking Code - Google Analytics