BCCode : c2 BCP1 : 00000007 BCP2 : 00000CD4 BCP3 : E1817A00
BCP4 : E34BF470 OSVer : 5_1_2600 SP : 3_0 Product : 256_1
C:\DOCUME~1\E5FA~1\LOCALS~1\Temp\WERcb26.dir00\Mini060809-01.dmp
C:\DOCUME~1\E5FA~1\LOCALS~1\Temp\WERcb26.dir00\sysdata.xml
Τύπος συμβάντος: Σφάλμα
Προέλευση συμβάντος: System Error
Κατηγορία συμβάντος: (102)
Αναγνωριστικό συμβάντος: 1003
Ημερομηνία: 8/6/2009
Ώρα: 14:15:33 μμ
Χρήστης: Δ/Υ
Υπολογιστής: IBM-EFE444120D2
Περιγραφή:
Κωδ. σφάλματος 000000c2, παράμετρος1 00000007, παράμετρος 2 00000cd4, παράμετρος 3 e1817a00, παράμετρος 4 e34bf470.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το Κέντρο Βοήθειας και Υποστήριξης στο http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Δεδομένα:
0000: 53 79 73 74 65 6d 20 45 System E
0008: 72 72 6f 72 20 20 45 72 rror Er
0010: 72 6f 72 20 63 6f 64 65 ror code
0018: 20 30 30 30 30 30 30 63 000000c
0020: 32 20 20 50 61 72 61 6d 2 Param
0028: 65 74 65 72 73 20 30 30 eters 00
0030: 30 30 30 30 30 37 2c 20 000007,
0038: 30 30 30 30 30 63 64 34 00000cd4
0040: 2c 20 65 31 38 31 37 61 , e1817a
0048: 30 30 2c 20 65 33 34 62 00, e34b
0050: 66 34 37 30 f470
Κωδ. σφάλματος 000000c2, παράμετρος1 00000007, παράμετρος 2 00000cd4, παράμετρος 3 e1817a00, παράμετρος 4 e34bf470.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το Κέντρο Βοήθειας και Υποστήριξης στο http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
0000: 53 79 73 74 65 6d 20 45 System E
0008: 72 72 6f 72 20 20 45 72 rror Er
0010: 72 6f 72 20 63 6f 64 65 ror code
0018: 20 30 30 30 30 30 30 63 000000c
0020: 32 20 20 50 61 72 61 6d 2 Param
0028: 65 74 65 72 73 20 30 30 eters 00
0030: 30 30 30 30 30 37 2c 20 000007,
0038: 30 30 30 30 30 63 64 34 00000cd4
0040: 2c 20 65 31 38 31 37 61 , e1817a
0048: 30 30 2c 20 65 33 34 62 00, e34b
0050: 66 34 37 30 f470
Microsoft Windows Error Reporting
Η λύση για αυτό το σφάλμα δεν είναι διαθέσιμη στη γλώσσα σας. Ωστόσο, η λύση είναι διαθέσιμη στις παρακάτω γλώσσες:
|
http://wer.microsoft.com/responses/Response.aspx/10/el/5.1.2600.2.00010100.3.0?SGD=06f00d70-5ecd-4924-819d-122651e4e5a6
Η λύση για αυτό το σφάλμα δεν είναι διαθέσιμη στη γλώσσα σας. Ωστόσο, η λύση είναι διαθέσιμη στις παραπάτω γλώσσες..
http--wer.microsoft.com-Responses-Response.aspx-10-en-5.1.2600.2.00010100.3.0SGD=
Microsoft Windows Error Reporting
| |||
| |||
|
Help and Support Security Microsoft Update
Blue screen error caused by a device or driver
You received this message because a hardware device, its driver, or related software has caused a blue screen error. This type of error means the computer has shut down abruptly to protect itself from potential data corruption or loss. In this case, we were unable to detect the specific device or driver that caused the problem.
Troubleshooting
--------------------------------------------------------------------------------
The following troubleshooting steps might prevent the blue screen error from recurring. Try them in the order given. If one step does not solve the problem, then move on to the next one.
Step 1: Download and install the latest updates and device drivers for your computer
Use Windows Update to check for and install updates:
Go online to the Windows Update website:
Windows Update
Note
If Microsoft Update is installed, you'll be taken to the Microsoft Update website.
Click Custom to check for available updates.
In the left pane, under Select by Type, click each of the following links to view all available updates:
High Priority
Software, Optional
Hardware, Optional
Select the updates you want, click Review and install updates, and then click Install Updates.
If you recently added a new hardware device to your computer, go online to the manufacturer's website to see if a driver update is available.
If you recently added a new program to your computer, go online to the manufacturer's website to see if an update is available.
Step 2: Remove any new hardware or software to isolate the cause of the blue screen
If you received the blue screen error after adding a new hardware device or program, and downloading updates didn't solve the problem, try removing the device or program and restarting Windows. If removing the new device or program allows Windows to start without the error, contact the device or program's manufacturer to get product updates or to learn about any known issues with the device or program.
Step 3: Scan your computer for viruses
Many blue screen errors can be caused by computer viruses or other types of malicious software.
If you have an antivirus program installed on your computer, make sure it is up to date with the latest antivirus definitions and perform a complete scan of your system. Check your antivirus product's website for information on getting the latest updates.
If you do not have antivirus software installed on your computer, we recommend using a web-based scanner to check your computer for malware. Many of the top antivirus software providers offer this service free of charge on their websites.
To see a list of Microsoft and third-party providers of antispyware, anti-malware, and antivirus software, go online to the following website:
Security software: Downloads and trials
To see a list of antivirus software vendors, go online to the following Knowledge Base article:
List of antivirus software vendors
Tip
Consider scanning your computer using more than one web-based antivirus scanner, even if you have an antivirus program installed on your computer. This will help make sure that you are using the most up-to-date antivirus definitions and allows you to benefit from the different strengths of each antivirus software manufacturer. If you do run multiple antivirus products, make sure you run only one product at a time. Running multiple antivirus products simultaneously can produce incorrect results.
Step 4: Check your hard disk for errors
You can help solve some computer problems and improve the performance of your computer by making sure that your hard disk has no errors.
Click Start, and then click My Computer.
Right-click the hard disk drive that you want to check, and then click Properties.
Click the Tools tab, and then, under Error-checking, click Check Now.
To automatically repair problems with files and folders that the scan detects, select Automatically fix file system errors. Otherwise, the disk check will report problems but not fix them.
To perform a thorough disk check, select Scan for and attempt recovery of bad sectors. This scan attempts to find and repair physical errors on the hard disk itself, and it can take much longer to complete.
To check for both file errors and physical errors, select both Automatically fix file system errors and Scan for and attempt recovery of bad sectors.
Click Start.
Depending upon the size of your hard disk, this might take several minutes or longer. For best results, don't use your computer for any other tasks while it's checking for errors.
Note
If you select Automatically fix file system errors for a disk that is in use (for example, the partition that contains Windows), you'll be prompted to reschedule the disk check for the next time you restart your computer.
For more information, go online to read the following article:
How to perform disk error checking in Windows XP
Step 5: Restore your computer to an earlier state
If the blue screen error occurred after installing a system or program update, consider using the System Restore feature to remove the changes. System Restore uses "restore points" that have been saved on your computer to return your system to a point in time before the problem began. This won't fix the problem, but it can make your computer work again.
Do one of the following:
If Windows doesn't start:
Restart the computer and, when the screen becomes blank during startup, repeatedly press F8 until the Windows Advanced Options Menu displays.
Use your arrow keys to select Safe Mode with Command Prompt, and then press ENTER.
For more information about safe mode start up options, go online to read an article in the Microsoft Knowledge Base:
Click to read KB315222
If you are prompted to select a version of Windows, select the correct version, and then press ENTER.
Log on to the computer using the Administrator account or an account that has administrator credentials.
Type the following command at a command prompt, and then press ENTER:
[systemroot]\system32\restore\rstrui.exe
(Where [systemroot] is the drive and directory where your Windows system files are located -- for example, "C:\Windows")
Follow the instructions that appear on the screen to restore the computer to an earlier state.
Or, if Windows starts:
Log on to Windows using an administrator account.
Click Start, point to All Programs, point to Accessories, point to System Tools, and then click System Restore.
On the Welcome to System Restore page, select Restore my computer to an earlier time, and then click Next.
On the Select a Restore Point page, click the most recent system checkpoint in the On this list, click a restore point list, and then click Next. You might receive a message that lists configuration changes that System Restore will make. Review this list, and then click OK.
On the Confirm Restore Point Selection page, click Next. System Restore restores the previous Windows configuration, and then restarts the computer.
Log on to the computer as an administrator.
When the System Restore Restoration Complete page appears, click OK.
Advanced troubleshooting
The following steps can help determine what is causing a blue screen error and provide additional options for solving the problem. Try the above troubleshooting steps first before trying these advanced troubleshooting steps.
This section is intended for advanced computer users, such as software developers and network administrators. If you are not comfortable with advanced troubleshooting procedures, we recommend that you perform these steps with someone who is.
Step 1: Start Windows in safe mode
Restart the computer and, when the screen becomes blank during startup, repeatedly press F8 until the Windows Advanced Options Menu displays.
Use your arrow keys to select Safe Mode, and then press ENTER.
For more information about safe mode start up options, go online to read an article in the Microsoft Knowledge Base:
Click to read KB315222
If you are prompted to select a version of Windows, select the correct version, and then press ENTER.
Step 2: Collect more information about your computer
To continue troubleshooting this problem, you will need to collect more information about your computer, and then use it to find more information online.
Use Event Viewer to find specific information about this problem
Event Viewer is an advanced tool that displays detailed information about significant events on your computer. It can be helpful when troubleshooting problems and errors with Windows and other programs.
Click Start, click Run, type EVENTVWR, and then click OK.
Click Application.
Click View, and then click Filter.
In the Event Source drop-down menu, click any one of the following: Save Dump, System Error, or Windows Error Reporting.
In the Event ID field, type 1001, and then click OK.
Review each event listed and write down the bugcheck code (for example, 0x000000D1 or 0x0000008E).
Go to the next step to search the Internet for a solution.
Perform an Internet search
Use the information you collected in the previous step to search the Internet for more help. If you find troubleshooting steps, make sure that they apply to your specific computer before you follow them.
Go online to search the Internet for specific bugcheck codes you found using Event Viewer. For example, search for "0x000000D1" or "0x0000008E".
Go online to search the Internet for the driver name. For example, search for "portcls.sys".
Go online to search the Internet using different combinations of text, such as "Blue Screen" or "Stop Error" along with the driver or device name. For example, you could search for "portcls.sys bluescreen".
Step 3: Roll back or disable the problem driver
Start Device Manager. To do this, click Start, click Run, type devmgmt.msc, and then click OK.
Based on the driver and device information you obtained in Step 2 above, double-click the device that you have determined might be causing the problem.
If you think the problem was caused by a recent update of the driver, click the Driver tab, and then click the Roll Back Driver button. If the problem did not coincide with a recent updating of the driver, then click the Disable button instead.
Step 4: Determine whether a third-party program is causing the problem
Click Start, click Run, type msconfig, and then click OK.
Click the General tab, click Selective Startup, clear the Load startup items check box, and then select the Load System Services check box.
Click OK, and then restart the computer.
If Windows starts, go to Step 5. If Windows does not start, go to Step 7.
Step 5: Identify the conflicting program
Because of the number of programs that might be listed, we recommend that you use the following process of elimination:
Click Start, click Run, type msconfig, and then click OK.
Click the Startup tab.
Select approximately half of the listed items, and then click OK.
Restart the computer.
If Windows does not start, restart Windows in safe mode.
Repeat this process until you have identified the program that is causing the problem.
Once you determine that a specific program is causing the problem, we recommend that you remove it if you are not using it.
How do I uninstall a program?
Click Start, click Control Panel, and then click Add or Remove Programs.
Click Change or Remove Programs, click the program you want to remove, and then click Change/Remove or Remove.
Note
If the program that you want to uninstall isn't listed, it might not have been written for this version of Windows. To uninstall the program, check the information that came with the program.
If you do not want to remove the program, contact the software manufacturer for a solution to the problem.
Step 6: Disable all third-party services
Disable all third-party services to find out whether the problem is being caused by one of them.
Warning
The following procedure describes how to turn off third-party services. Be careful not to disable Microsoft services, because doing so will turn off System Restore and cause you to lose all system restore points.
Click Start, click Run, type msconfig, and then click OK.
Click the Services tab, and then click the Hide all Microsoft services check box to filter the list to third-party services only.
Click Disable all to disable the listed third-party services.
Restart the computer and check to see if the problem has gone away. If it has, you know that one of the disabled third-party services is causing the problem. Go to step 7 to identify which service is causing the problem.
Step 7: Locate and disable the third-party service causing the problem
Warning
The following procedure describes how to turn off third-party services. Be careful not to disable Microsoft services, because doing so will turn off System Restore and cause you to lose all system restore points.
Because of the number of services that might be listed, we recommend that you use the following process of elimination:
Click Start, click Run, type msconfig, and then click OK.
Click the Services tab, and then click the Hide all Microsoft services check box to filter the list to third-party services only.
Disable approximately half the services on the list, and then click OK.
Restart the computer in normal mode.
If Windows starts, then the problem service is among those you disabled. Repeat the process of enabling services in msconfig and restarting Windows until you determine which one causes Windows to not start in normal mode (this is the service that is causing the problem).
If Windows does not start, then the problem service is among those you left enabled. Repeat the process of disabling services and restarting Windows until you determine which one causes Windows to start in normal mode (this is the service that is causing the problem).
If you have determined which service is causing the problem, we recommend that you disable it and contact the service's manufacturer for information on how to solve the problem. Also, make sure you re-enable any of the other services you disabled for diagnostic purposes.
--------------------------------------------------------------------------------
© 2006 Microsoft Corporation. All rights reserved. Terms of use Accessibility Privacy Statement Trademarks
μετάφρασις
Μπλε οθόνη σφάλματος που προκλήθηκε από μια συσκευή ή ένα πρόγραμμα οδήγησης
Έχετε λάβει αυτό το μήνυμα επειδή μια συσκευή υλικού, ο οδηγός του, ή το σχετικό λογισμικό έχει προκαλέσει μια μπλε οθόνη σφάλματος. Αυτό το είδος σφάλματος σημαίνει ο υπολογιστής έχει κλείσει απότομα για να προστατευθεί από τον δυναμικό απώλεια ή καταστροφή δεδομένων. Στην περίπτωση αυτή, θα ήταν σε θέση να εντοπίσει την ειδική συσκευή ή οδηγό που προκάλεσε το πρόβλημα.
Αντιμετώπιση προβλημάτων
-------------------------------------------------- ------------------------------
Τα ακόλουθα βήματα αντιμετώπισης προβλημάτων που ενδέχεται να εμποδίσει την μπλε οθόνη λάθους από επαναλαμβανόμενα. Δοκιμάστε αυτές με τη σειρά που αναφέρονται. Εάν ένα βήμα δεν επιλύει το πρόβλημα, τότε να περάσω στο επόμενο.
Βήμα 1: Λήψη και εγκατάσταση των τελευταίων ενημερωμένων εκδόσεων και προγραμμάτων οδήγησης συσκευών στον υπολογιστή σας
Χρησιμοποιήστε το Windows Update για να ελέγξετε και να εγκαταστήσετε ενημερωμένες εκδόσεις:
Μετάβαση σε απευθείας σύνδεση με το δικτυακό τόπο του Windows Update:
Windows Update
Σημείωση
Εάν είναι εγκατεστημένο το Microsoft Update, θα πρέπει να ληφθούν για την ιστοσελίδα του Microsoft Update.
Κάντε κλικ στο κουμπί Προσαρμοσμένη για να ελέγξετε για διαθέσιμες ενημερωμένες εκδόσεις.
Στο αριστερό τμήμα, κάτω από Επιλογή τύπου, κάντε κλικ στο κάθε ένα από τους παρακάτω συνδέσμους για να δείτε όλες τις διαθέσιμες ενημερωμένες εκδόσεις:
Υψηλή Προτεραιότητα
Λογισμικό, Προαιρετικό
Hardware, Προαιρετικά
Επιλέξτε τις ενημερώσεις που θέλετε, κάντε κλικ στην επιλογή Ανασκόπηση και εγκατάσταση των ενημερωμένων εκδόσεων και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή Install Updates.
Εάν έχετε προσθέσει πρόσφατα μια νέα συσκευή υλικού στον υπολογιστή σας, να συνδεθείτε στο Internet με τις οδηγίες του κατασκευαστή και την ιστοσελίδα για να δει αν ο οδηγός ενημερωμένη έκδοση είναι διαθέσιμη.
Εάν έχετε προσθέσει πρόσφατα ένα νέο πρόγραμμα στον υπολογιστή σας, να συνδεθείτε στο Internet με τις οδηγίες του κατασκευαστή και την ιστοσελίδα για να δείτε αν είναι διαθέσιμη μια ενημερωμένη έκδοση.
Βήμα 2: Καταργήστε το νέο υλικό ή λογισμικό για να απομονώσετε την αιτία του μπλε οθόνη
Εάν λάβατε το σφάλμα μπλε οθόνη, μετά την προσθήκη μιας νέας συσκευής υλικού ή προγράμματος, καθώς και τη λήψη ενημερωμένων εκδόσεων δεν έλυσε το πρόβλημα, προσπαθήστε να καταργήσετε τη συσκευή ή το πρόγραμμα και την επανεκκίνηση των Windows. Αν αφαιρέσετε τη νέα συσκευή ή πρόγραμμα επιτρέπει στα Windows να ξεκινήσουν χωρίς το σφάλμα, επικοινωνήστε με τη συσκευή ή το πρόγραμμα του κατασκευαστή, για να αποκτήσετε ενημερωμένες εκδόσεις προϊόντων ή για να μάθετε για οποιαδήποτε γνωστά ζητήματα με τη συσκευή ή ένα πρόγραμμα.
Βήμα 3: Εξετάζει τον υπολογιστή σας για ιούς
Πολλά λάθη μπλε οθόνη μπορεί να προκληθεί από ιούς ή άλλων μορφών κακόβουλου λογισμικού.
Εάν έχετε ένα πρόγραμμα εντοπισμού ιών εγκατεστημένο στον υπολογιστή σας, βεβαιωθείτε ότι είναι ενημερωμένο με τις τελευταίες ορισμούς ιών και εκτελέστε πλήρη σάρωση του συστήματός σας. Ελέγξτε ιών της ιστοσελίδας του προϊόντος για την απόκτηση πληροφοριών σχετικά με τις τελευταίες ενημερώσεις.
Αν δεν έχετε εγκατεστημένο λογισμικό αντιμετώπισης ιών στον υπολογιστή σας, προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε ένα web-based σαρωτή για να ελέγξετε τον υπολογιστή σας για malware. Πολλοί από τους κορυφαίους προμηθευτές λογισμικού εντοπισμού ιών προσφέρει αυτή την υπηρεσία δωρεάν στις ιστοσελίδες τους.
Για να δείτε μια λίστα με τη Microsoft και τρίτους παροχείς antispyware, anti-malware, και το λογισμικό αντιμετώπισης ιών, για να προχωρήσει σε απευθείας σύνδεση στον ακόλουθο δικτυακό τόπο:
Λογισμικό ασφαλείας: Μεταφορτώσεις και δοκιμές
Για να δείτε μια λίστα με τους προμηθευτές λογισμικού αντιμετώπισης ιών, να συνδεθείτε στο Internet με το ακόλουθο άρθρο της Γνωσιακής Βάσης:
Λίστα προμηθευτών λογισμικού αντιμετώπισης ιών
Συμβουλή
Σκεφτείτε τη σάρωση του υπολογιστή σας, χρησιμοποιώντας περισσότερα από ένα web-based σαρωτή ιών, ακόμα και αν έχετε ένα πρόγραμμα εντοπισμού ιών εγκατεστημένο στον υπολογιστή σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε την πιο ενημερωμένη ορισμούς ιών και σας δίνει τη δυνατότητα να επωφεληθούν από τα διάφορα ισχυρά σημεία του κάθε κατασκευαστή λογισμικού εντοπισμού ιών. Αν τρέξετε πολλαπλά προϊόντα antivirus, φροντίστε να τρέχει μόνο ένα προϊόν σε μια στιγμή. Η εκτέλεση πολλαπλών antivirus προϊόντα ταυτόχρονα μπορούν να παράγουν εσφαλμένα αποτελέσματα.
Βήμα 4: Ελέγξτε το σκληρό σας δίσκο για σφάλματα
Μπορείτε να βοηθήσετε στην επίλυση ορισμένων προβλημάτων του υπολογιστή και να βελτιώσουν τις επιδόσεις του υπολογιστή σας, με τη διασφάλιση ότι ο σκληρός σας δίσκος δεν έχει σφάλματα.
Κάντε κλικ στο κουμπί Start και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο My Computer.
Κάντε δεξί κλικ στον σκληρό δίσκο που θέλετε να ελέγξετε και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην εντολή Properties.
Κάντε κλικ στην καρτέλα Εργαλεία και, στη συνέχεια, στο πλαίσιο ελέγχου λάθους, κάντε κλικ στο Check Now.
Για αυτόματη επιδιόρθωση προβλημάτων με τα αρχεία και τους φακέλους που ανιχνεύει τη σάρωση, επιλέξτε Αυτόματα καθορίζει το σύστημα αρχείων λάθη. Σε αντίθετη περίπτωση, ο δίσκος θα ελέγχει έκθεση προβλήματα, αλλά δεν καθορίζουν αυτές.
Για να εκτελέσετε μια ενδελεχή έλεγχο δίσκου, επιλέξτε Σάρωση για την προσπάθεια και την ανάκτηση των κατεστραμμένων τομέων. Αυτή η σάρωση προσπάθειες για την εξεύρεση και την επισκευή φυσική σφάλματα στον σκληρό δίσκο η ίδια, και αυτό μπορεί να πάρει πολύ περισσότερο χρόνο για να ολοκληρωθεί.
Για να ελέγξετε το αρχείο για τα δύο λάθη και τα σφάλματα της σωματικής, επιλέξτε Αυτόματα καθορίζει τόσο το σύστημα αρχείων για τα σφάλματα και Σάρωση και προσπάθεια ανάκτησης των επισφαλών τομείς.
Κάντε κλικ στο κουμπί Start.
Ανάλογα με το μέγεθος του σκληρού σας δίσκου, αυτό μπορεί να διαρκέσει λίγα λεπτά ή περισσότερο. Για καλύτερα αποτελέσματα, μην χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή σας για οποιαδήποτε άλλα καθήκοντα, ενώ ο έλεγχος για σφάλματα.
Σημείωση
Αν επιλέξετε Αυτόματη καθορίζει το σύστημα αρχείων των σφαλμάτων για ένα δίσκο που είναι σε χρήση (για παράδειγμα, το διαμέρισμα που περιέχει τα Windows), θα σας ζητηθεί για την αναδιάρθρωση του δίσκου ελέγχει για την επόμενη φορά που θα επανεκκινήσετε τον υπολογιστή σας.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε απευθείας σύνδεση για να διαβάσετε το ακόλουθο άρθρο:
Τρόπος εκτέλεσης ελέγχου για σφάλματα δίσκου στα Windows XP
Βήμα 5: Επαναφορά του υπολογιστή σας σε μια προηγούμενη κατάσταση
Αν η μπλε οθόνη σφάλμα μετά την εγκατάσταση ενός συστήματος ή ένα πρόγραμμα της ενημερωμένης έκδοσης, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε την Επαναφορά Συστήματος δυνατότητα για την κατάργηση των αλλαγών. Επαναφορά Συστήματος χρησιμοποιεί "σημεία επαναφοράς" που έχουν αποθηκευτεί στον υπολογιστή σας για να επιστρέψετε στο σύστημά σας σε ένα χρονικό σημείο πριν από το πρόβλημα ξεκίνησε. Αυτό δεν θα διορθώσει το ζήτημα, αλλά αυτό μπορεί να κάνει τον υπολογιστή σας και πάλι εργασία.
Κάντε ένα από τα ακόλουθα:
Εάν τα Windows δεν ξεκινήσουν:
Κάντε επανεκκίνηση του υπολογιστή και, όταν η οθόνη είναι κενή κατά τη διάρκεια της εκκίνησης, πιέστε το πλήκτρο F8 επανειλημμένα μέχρι το Windows Advanced Options Menu εμφανίζει.
Χρησιμοποιήστε τα πλήκτρα βέλους για να επιλέξετε την ασφαλή λειτουργία με γραμμή εντολών και κατόπιν πατήστε το πλήκτρο ENTER.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ασφαλή λειτουργία εκκίνησης επιλογές, να συνδεθείτε στο Internet για να διαβάσετε ένα άρθρο της Γνωσιακής Βάσης της Microsoft:
Κάντε κλικ για να διαβάσετε KB315222
Εάν σας ζητηθεί να επιλέξετε μια έκδοση των Windows, επιλέξτε την σωστή έκδοση και, στη συνέχεια, πατήστε το πλήκτρο ENTER.
Συνδεθείτε στον υπολογιστή χρησιμοποιώντας το λογαριασμό διαχειριστή ή ένα λογαριασμό με πιστοποιήσεις διαχειριστή.
Πληκτρολογήστε την ακόλουθη εντολή σε μια γραμμή εντολών και, στη συνέχεια, πατήστε το πλήκτρο ENTER:
[systemroot] \ system32 \ restore \ rstrui.exe
(Όπου [systemroot] είναι η μονάδα δίσκου και κατάλογο όπου σας αρχεία συστήματος των Windows βρίσκονται - για παράδειγμα, "C: \ Windows")
Ακολουθήστε τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη για να επαναφέρετε τον υπολογιστή σε μια προηγούμενη κατάσταση.
Ή, εάν την εκκίνηση των Windows:
Συνδεθείτε στα Windows χρησιμοποιώντας ένα λογαριασμό διαχειριστή.
Κάντε κλικ στο κουμπί Start, κατόπιν στην επιλογή Όλα τα προγράμματα, να Αξεσουάρ σημείο, το σημείο στο System Tools και στη συνέχεια κάντε κλικ στο Επαναφορά Συστήματος.
Από την Επαναφορά Συστήματος Καλώς ήρθατε στην σελίδα, επιλέξτε Επαναφορά του υπολογιστή μου σε μια προηγούμενη φορά και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί Next.
Με Επιλέξτε ένα σημείο επαναφοράς σελίδα, κάντε κλικ στο πιο πρόσφατο σημείο ελέγχου συστήματος στη Σε αυτή τη λίστα, κάντε κλικ σε ένα σημείο επαναφοράς λίστα και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί Next. Ενδέχεται να λάβετε ένα μήνυμα που αναφέρει τις αλλαγές στις ρυθμίσεις που θα καταστήσουν την Επαναφορά Συστήματος. Αναθεώρηση αυτής της λίστας και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί OK.
Από την Confirm Restore Point Selection σελίδα, κάντε κλικ στο κουμπί Next. Επαναφορά Συστήματος επαναφέρει την προηγούμενη ρύθμιση παραμέτρων των Windows, και στη συνέχεια κάνει επανεκκίνηση του υπολογιστή.
Συνδεθείτε στον υπολογιστή ως διαχειριστής.
Όταν η Επαναφορά Συστήματος Αποκατάσταση Ολοκλήρωση σελίδα εμφανίζεται, κάντε κλικ στο κουμπί OK.
Advanced Troubleshooting
Τα παρακάτω βήματα μπορούν να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τι είναι αυτό που προκαλεί μια μπλε οθόνη λάθους και θα παρέχει επιπλέον επιλογές για την επίλυση του προβλήματος. Δοκιμάστε τις παραπάνω βήματα αντιμετώπισης προβλημάτων πριν από την πρώτη προσπαθεί αυτές τις προηγμένες βήματα αντιμετώπισης προβλημάτων.
Το τμήμα αυτό προορίζεται για προχωρημένους χρήστες ηλεκτρονικών υπολογιστών, όπως οι προγραμματιστές λογισμικού και στους διαχειριστές δικτύων. Εάν δεν είστε άνετοι με προηγμένες διαδικασίες αντιμετώπισης προβλημάτων, συνιστούμε να εκτελέσετε αυτά τα βήματα με κάποιον που είναι.
Βήμα 1: Ξεκινήστε τα Windows σε ασφαλή λειτουργία
Κάντε επανεκκίνηση του υπολογιστή και, όταν η οθόνη είναι κενή κατά τη διάρκεια της εκκίνησης, πιέστε το πλήκτρο F8 επανειλημμένα μέχρι το Windows Advanced Options Menu εμφανίζει.
Χρησιμοποιήστε τα πλήκτρα βέλους για να επιλέξετε την ασφαλή λειτουργία και, στη συνέχεια, πατήστε το πλήκτρο ENTER.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ασφαλή λειτουργία εκκίνησης επιλογές, να συνδεθείτε στο Internet για να διαβάσετε ένα άρθρο της Γνωσιακής Βάσης της Microsoft:
Κάντε κλικ για να διαβάσετε KB315222
Εάν σας ζητηθεί να επιλέξετε μια έκδοση των Windows, επιλέξτε την σωστή έκδοση και, στη συνέχεια, πατήστε το πλήκτρο ENTER.
Βήμα 2: Συλλέξτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον υπολογιστή σας
Για να συνεχίσετε με την αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος, θα πρέπει να συγκεντρώσει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον υπολογιστή σας και, στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε το για να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στο διαδίκτυο.
Χρήση προβολής για να βρείτε συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με αυτό το πρόβλημα
Event Viewer είναι ένα προηγμένο εργαλείο, το οποίο εμφανίζει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με σημαντικά γεγονότα στον υπολογιστή σας. Μπορεί να είναι χρήσιμη κατά την αντιμετώπιση προβλημάτων και λάθη με τα Windows και άλλα προγράμματα.
Κάντε κλικ στο κουμπί Start, κατόπιν στην επιλογή Run, πληκτρολογήστε eventvwr και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί OK.
Κάντε κλικ στο κουμπί Εφαρμογή.
Κάντε κλικ στο Προβολή και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο φίλτρο.
Σε περίπτωση Πηγή drop-down μενού, κάντε κλικ σε ένα από τα παρακάτω: Αποθήκ Dump, Σφάλμα συστήματος, ή Windows Error Reporting.
Στην Αναγνωριστικό τομέα, τύπου 1001, και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί OK.
Επανεξέταση κάθε περίπτωση που και σημειώστε την bugcheck κώδικα (για παράδειγμα, 0x000000D1 ή 0x0000008E).
Μετάβαση στο επόμενο βήμα για την αναζήτηση στο Internet για μια λύση.
Εκτελέστε μια αναζήτηση στο Internet
Χρησιμοποιήστε τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν κατά το προηγούμενο βήμα για την αναζήτηση στο Internet για περισσότερη βοήθεια. Αν βρείτε τα βήματα αντιμετώπισης προβλημάτων, βεβαιωθείτε ότι ισχύει για τον συγκεκριμένο υπολογιστή, πριν να τους ακολουθήσουμε.
Μετάβαση σε απευθείας σύνδεση με το Internet για την αναζήτηση ειδικών bugcheck κωδικούς βρήκατε χρησιμοποιώντας Event Viewer. Για παράδειγμα, η αναζήτηση για "0x000000D1" ή "0x0000008E".
Μετάβαση σε απευθείας σύνδεση με το Internet για αναζήτηση το όνομα του προγράμματος οδήγησης. Για παράδειγμα, η αναζήτηση για "Portcls.sys".
Μετάβαση σε απευθείας σύνδεση στην αναζήτηση του Διαδικτύου με τη χρήση διαφορετικών συνδυασμών του κειμένου, όπως το "μπλε οθόνη" ή "Stop Error" μαζί με τον οδηγό ή το όνομα της συσκευής. Για παράδειγμα, μπορείτε να αναζητήσετε "Portcls.sys μπλε".
Βήμα 3: Επαναφορά ή να απενεργοποιήσετε το πρόβλημα του οδηγού
Ξεκινήστε το Device Manager. Για να το κάνετε αυτό, κάντε κλικ στο κουμπί Start, κατόπιν στην επιλογή Run, πληκτρολογήστε devmgmt.msc και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί OK.
Με βάση τον οδηγό της συσκευής και πληροφορίες προέκυψε στο βήμα 2, κάντε διπλό κλικ στη συσκευή που έχετε μπορεί να καθορίζεται προκαλεί το πρόβλημα.
Εάν νομίζετε ότι το πρόβλημα προέκυψε από μια πρόσφατη ενημερωμένη έκδοση του οδηγού, κάντε κλικ στην καρτέλα Πρόγραμμα οδήγησης και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο Roll Back Driver κουμπί. Εάν το πρόβλημα δεν συμπίπτουν με την τελευταία ενημέρωση του οδηγού, κάντε κλικ στο κουμπί Απενεργοποίηση αντί.
Βήμα 4: Προσδιορίστε αν ένα πρόγραμμα προκαλεί το πρόβλημα
Κάντε κλικ στο κουμπί Start, κάντε κλικ στο Εκτέλεση, πληκτρολογήστε msconfig και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί OK.
Κάντε κλικ στην καρτέλα General, κάντε κλικ Selective Startup, σαφή την καταπόνηση στοιχεία εκκίνησης πλαίσιο ελέγχου και, στη συνέχεια, επιλέξτε το Load System Services πλαίσιο ελέγχου.
Κάντε κλικ στο κουμπί OK και, στη συνέχεια, κάντε επανεκκίνηση του υπολογιστή.
Αν την εκκίνηση των Windows, πηγαίνετε στο Βήμα 5. Εάν τα Windows δεν ξεκινούν, προχωρήστε στο Βήμα 7.
Βήμα 5: Προσδιορισμός των συγκρουόμενων πρόγραμμα
Λόγω του αριθμού των προγραμμάτων που θα μπορούσαν να αναφέρονται, σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε την ακόλουθη διαδικασία εξάλειψης:
Κάντε κλικ στο κουμπί Start, κάντε κλικ στο Εκτέλεση, πληκτρολογήστε msconfig και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί OK.
Κάντε κλικ στην καρτέλα Startup.
Επιλέξτε το ήμισυ περίπου των ειδών που αναφέρονται και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί OK.
Κάντε επανεκκίνηση του υπολογιστή.
Εάν τα Windows δεν ξεκινήσουν, κάντε επανεκκίνηση των Windows σε ασφαλή λειτουργία.
Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία μέχρι να εντοπίσετε το πρόγραμμα που προκαλεί το πρόβλημα.
Μόλις διαπιστώσετε ότι ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα προκαλεί το πρόβλημα, σας συνιστούμε να το αφαιρέσετε, αν δεν το χρησιμοποιείτε.
Πώς μπορώ να απεγκαταστήσετε ένα πρόγραμμα;
Κάντε κλικ στο κουμπί Start, κάντε κλικ στην επιλογή Control Panel και κατόπιν κάντε κλικ στο κουμπί Προσθαφαίρεση προγραμμάτων.
Κάντε κλικ στο κουμπί Change or Remove Programs, κάντε κλικ στο πρόγραμμα που θέλετε να καταργήσετε και κατόπιν κάντε κλικ στο κουμπί Αλλαγή / Κατάργηση ή Κατάργηση.
Σημείωση
Εάν το πρόγραμμα που θέλετε να καταργήσετε την εγκατάσταση δεν είναι στην λίστα, μπορεί να μην έχουν γραφτεί για αυτή την έκδοση των Windows. Για την απεγκατάσταση του προγράμματος, ελέγξτε τις πληροφορίες που ήρθαν με το πρόγραμμα.
Εάν δεν θέλετε να καταργήσετε το πρόγραμμα, επικοινωνήστε με τον κατασκευαστή του λογισμικού για την επίλυση του προβλήματος.
Βήμα 6: Απενεργοποιήστε όλες τις υπηρεσίες
Απενεργοποιήστε όλες τις υπηρεσίες για να διαπιστωθεί αν το πρόβλημα προκαλείται από ένα από αυτά.
Προειδοποίηση
Η ακόλουθη διαδικασία περιγράφει τον τρόπο απενεργοποίησης υπηρεσιών τρίτων. Προσέξτε να μην απενεργοποιήσετε τις υπηρεσίες της Microsoft, επειδή κάτι τέτοιο θα απενεργοποιήσετε την Επαναφορά Συστήματος και να προκαλέσει την απώλεια όλων των σημείων επαναφοράς συστήματος.
Κάντε κλικ στο κουμπί Start, κάντε κλικ στο Εκτέλεση, πληκτρολογήστε msconfig και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί OK.
Κάντε κλικ στην καρτέλα Υπηρεσίες, και στη συνέχεια κάντε κλικ στο Απόκρυψη όλων των υπηρεσιών της Microsoft πλαίσιο ελέγχου, για να φιλτράρετε τη λίστα με τις υπηρεσίες και μόνο.
Κάντε κλικ στο κουμπί Απενεργοποίηση όλων για να απενεργοποιήστε τη απαριθμούνται υπηρεσιών τρίτων.
Κάντε επανεκκίνηση του υπολογιστή και ελέγξτε για να διαπιστώσετε αν το πρόβλημα έχει πάει μακριά. Εάν έχει, γνωρίζετε ότι ένα από τα άτομα με ειδικές ανάγκες υπηρεσιών τρίτων προκαλεί το πρόβλημα. Πηγαίνετε στο βήμα 7 για τον προσδιορισμό των υπηρεσιών που προκαλεί το πρόβλημα.
Βήμα 7: Εντοπίστε και απενεργοποιήστε το τρίτο μέρος υπηρεσία που προκαλεί το πρόβλημα
Προειδοποίηση
Η ακόλουθη διαδικασία περιγράφει τον τρόπο απενεργοποίησης υπηρεσιών τρίτων. Προσέξτε να μην απενεργοποιήσετε τις υπηρεσίες της Microsoft, επειδή κάτι τέτοιο θα απενεργοποιήσετε την Επαναφορά Συστήματος και να προκαλέσει την απώλεια όλων των σημείων επαναφοράς συστήματος.
Λόγω του αριθμού των υπηρεσιών που θα μπορούσαν να αναφέρονται, σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε την ακόλουθη διαδικασία εξάλειψης:
Κάντε κλικ στο κουμπί Start, κάντε κλικ στο Εκτέλεση, πληκτρολογήστε msconfig και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί OK.
Κάντε κλικ στην καρτέλα Υπηρεσίες, και στη συνέχεια κάντε κλικ στο Απόκρυψη όλων των υπηρεσιών της Microsoft πλαίσιο ελέγχου, για να φιλτράρετε τη λίστα με τις υπηρεσίες και μόνο.
Απενεργοποίηση περίπου τις μισές υπηρεσίες της λίστας και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί OK.
Επανεκκίνηση του υπολογιστή σε κανονική λειτουργία.
Αν την εκκίνηση των Windows, τότε το πρόβλημα υπηρεσία είναι μεταξύ εκείνων με ειδικές ανάγκες σας. Επαναλάβετε τη διαδικασία που επιτρέπει στις υπηρεσίες msconfig και επανεκκίνηση των Windows μέχρι να προσδιορίζουν εκείνη που προκαλεί τα Windows να μην ξεκινά σε κανονική λειτουργία (αυτή είναι η υπηρεσία που προκαλεί το πρόβλημα).
Εάν τα Windows δεν ξεκινούν, τότε το πρόβλημα είναι μεταξύ εκείνων των υπηρεσιών που έφυγες ενεργοποιηθεί. Επαναλάβετε τη διαδικασία απενεργοποίησης των υπηρεσιών και την επανεκκίνηση των Windows μέχρι να προσδιορίζουν εκείνη που προκαλεί τα Windows για να ξεκινήσει σε κανονική λειτουργία (αυτή είναι η υπηρεσία που προκαλεί το πρόβλημα).
Εάν έχουν καθοριστεί και η οποία είναι υπηρεσία που προκαλεί το πρόβλημα, σας συνιστούμε να απενεργοποιήσετε και να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία του κατασκευαστή για πληροφορίες σχετικά με το πώς θα λύσει το πρόβλημα. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να ενεργοποιήσετε ξανά την οποιαδήποτε από τις άλλες υπηρεσίες που απενεργοποιήσατε για διαγνωστικούς σκοπούς.
-------------------------------------------------- ------------------------------
© 2006 Microsoft Corporation. Όλα τα δικαιώματα διατηρούνται. Όροι Χρήσης Προσωπικά Δεδομένα Προσβασιμότητα Εμπορικά Σήματα