Πελάτες με Microsoft Passport
Προσοχή!
Η McAfee δεν υποστηρίζει πλέον τη χρήση του Microsoft Passport.
Λόγω πρόσφατων αλλαγών στη διαδικασία σύνδεσης της McAfee, η McAfee δεν υποστηρίζει πλέον τη χρήση του MS Passport για την πρόσβαση των στοιχείων λογαριασμού στην τοποθεσία της McAfee. Οι πελάτες που μέχρι σήμερα χρησιμοποιούσαν το MS Passport τους, πρέπει τώρα να χρησιμοποιούν τον κωδικό πρόσβασης της McAfee για να συνδέονται. Τον Ιούνιο του 2008, η McAfee σάς έστειλε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε καταχωρήσει. Στο μήνυμα περιλαμβάνεται ο κωδικός πρόσβασης McAfee που πρέπει να χρησιμοποιήσετε για την πρόσβαση στα στοιχεία του λογαριασμού σας απευθείας μέσω της τοποθεσίας Web της McAfee.
Αν έχετε κρατήσει αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, χρησιμοποιήστε τον κωδικό πρόσβασης που σας έχουμε στείλει για να συνδεθείτε στην τοποθεσία της McAfee και για να αποκτήσετε πρόσβαση στα στοιχεία του λογαριασμού, καθώς και στις πληροφορίες αγορών και ανανέωσης συνδρομών. Αν δεν μπορείτε να βρείτε το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή αν το έχετε διαγράψει, μπορούμε να σας βοηθήσουμε με τους εξής τρόπους:
- Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας στο McAfee;
- Θέλετε να ενημερώσετε το λογαριασμό σας McAfee;
- Έχετε νέα διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;
Αν έχετε απορίες ή αν εξακολουθείτε να έχετε πρόβλημα πρόσβασης στο λογαριασμό σας McAfee, επικοινωνήστε με την McAfee Εξυπηρέτηση πελατών. Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία που ενδεχομένως προκαλεί αυτή η αλλαγή.
Σας ευχαριστούμε,
Η ομάδα της McAfee