Τεστ Οδήγησης Google Buzz: Πώς Facebook Συγκρίνετε;
ΑΠΟ CLIFF KUANGWed 10 Φεβρουαρίου 2010
Χθες, η Google παρουσίασε Buzz, μια νέα υπηρεσία για την ανταλλαγή μικρών ενημερωμένων εκδόσεων που είναι ήδη αμέσως τιμολογείται ως άμεσο ανταγωνισμό τόσο για Twitter και - πιο ενδιαφέροντα - Facebook. Σήμερα, Μπαζ έχει μόλις αρχίσει trickling έξω στον πραγματικό κόσμο. Τόσο πώς η υπηρεσία στιβάζω με το Facebook; Εδώ είναι μια γρήγορη ανασκόπηση.
Αν δεν είστε εξοικειωμένοι με το Buzz, είναι ουσιαστικά σαν ένα Twitter / ζωοτροφών Facebook σε κάποια πολύ ισχυρά στεροειδή. Μπορείτε να έχουν πρόσβαση μόνο μέσω μια καρτέλα στο Gmail. Ένα "buzz" λειτουργεί περίπου όπως ένα τιτίβισμα ή μια θέση τοίχο facebook, επιτρέποντάς σας να υποβάλετε συνδέσμους και εικόνες σε ένα σύντομο σημείωμα από κοινού με τις επαφές σας στο Gmail. Και ότι όταν τα πράγματα γίνονται ενδιαφέροντα:
1. Media Ένταξη: Buzz κερδίζει
Μέχρι στιγμής, το Buzz έχει ενσωματωθεί με το Flickr, Twitter, και Picassa. Τραβάτε ότι εκτός απλά με την καταγραφή επάνω στις υπηρεσίες αυτές μέσω Buzz. Οτιδήποτε κάνετε δημοσίευση των λογαριασμών αυτών - και το σήμα «κοινό» - παίρνει κοινού:
Φυσικά, το Facebook επιτρέπει σε σας για να κάνουν το ίδιο πράγμα:
Αλλά πραγματικά, πόσοι άνθρωποι στο Facebook σύνδεση δικτύου σας όλους αυτούς τους λογαριασμούς σε τοίχο τους; ενσωμάτωση του Facebook είναι fiddly, αναγκάζοντάς σας να αναζητήσετε τα πράγματα, όπως η δημόσια διεύθυνση ιστοσελίδας. Είμαι στοιχήματα δεν πολλοί άνθρωποι στο δίκτυό σας πραγματικότητα χρησιμοποιήσετε τη λειτουργικότητα αυτή, ακριβώς λόγω της ξεχαρβαλωμένος διαδικασίας ολοκλήρωσης.
Επιπλέον, ακόμη και αν το κάνετε αρχίσετε την ενσωμάτωση των λογαριασμών με το Buzz του Facebook, οι διαφορές γίνονται τεράστιες. Μέχρι στιγμής, το Buzz είναι πολύ πιο απλή, πολύ πιο πλούσια: Μπορείτε να ενσωματώσουν και να διοργανώσουν ολόκληρο άλμπουμ φωτογραφιών από το Flickr ή ακόμα και από ένα σύνδεσμο από την υπηρεσία ξύνει το URL άρθρο για τις εικόνες. Facebook επιτρέπει μόνο μια μικρογραφία. Και για τα βίντεο, Buzz αφήνει πραγματικά θα τα παρακολουθείτε απευθείας στο παράθυρο, σε αντίθεση με το Facebook, το οποίο σας στέλνει σε μια σύνδεση έξω:
Εκείνοι ακούγεται σαν ασήμαντες λεπτομέρειες, αλλά το γεγονός και μόνον ότι μπορείτε να πάρετε τόσο πολύ μέσα στο εσωτερικό του Buzz σημαίνει ότι είναι πολύ πιο πιστευτή ως κεντρικό σημείο από το οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε τα πάντα συμβαίνουν στο δίκτυό σας. Και αυτό, πραγματικά είναι ό, τι ήταν μετά Buzz - αυτό είναι που προσπαθεί να εισαγάγει η ίδια στο κέντρο του περιεχομένου μοιράζονται τη ζωή σας. Facebook δεν ξεκίνησε με αυτόν τον τρόπο, και ότι η ίδια η γενεαλογία δείχνει ξεκάθαρα όταν ξεκινάτε τη δοκιμή πραγματικά τις δυνατότητές του.
2. Διασύνδεση: Νίκες Facebook
Για ένα διάστημα τώρα, οι σχεδιαστές έχουν διαμαρτύρονται ότι οι διεπαφές της Google για το Gmail, Reader, καθώς και όλες οι άλλες υπηρεσίες που γίνονται όλο και δεν είναι καλύτερη - ή ίσως ακόμη πιο περίπλοκη καθώς προστίθενται περισσότερα χαρακτηριστικά. Google Buzz δεν βελτιωθεί η κατάσταση, και θα μπορούσε απλώς περαιτέρω τσιμέντο Google ως ένα μέρος όπου οι μηχανικοί Stomp καλό σχεδιασμό. (Ακούγεται κάτι γνωστό, η Microsoft;)
Βλέποντας τις εικόνες παραπάνω, μπορείτε να δείτε γιατί: Είναι δύσκολο να ξέρετε πού να κοιτάξετε με όλα αυτά που χασμουρητό κενό, συνδέσεις αδιαφοροποίητο από σημασία ή τη χρησιμότητα, και ξένα στοιχεία.
Για να είμαστε δίκαιοι, το Facebook δεν είναι ακριβώς ωραία. Αλλά τι είναι πιο σημαντικό είναι ότι είναι διαισθητική. Οι αναλογίες νόημα, παρά κατάκλισης όλη παράθυρό σας. Είναι εύκολο να αποφασίσει, με μια ματιά, όπου θέλετε να δείτε και τι είναι σημαντικό για εσάς. Όλα αυτά είναι δύσκολο να γίνει αντιληπτό σε ένα καπάκι οθόνης, αλλά συγκρίνουν τη διάταξη:
Ανακοίνωση για το πλήθος των πληροφοριών που βλέπετε προτού χρειαστεί να μεταβείτε στο παράθυρο, και μπορείτε να πάρετε μια αίσθηση των ελλείψεων Buzz του.
3. Fun Factor: Νίκες Facebook
Buzz λειτουργεί μόνο στο βαθμό που τα άτομα που ακολουθούν χρησιμοποιούν πραγματικά την υπηρεσία, καθώς και τις υπηρεσίες που συνδέονται της. Facebook εργάζεται για ένα εντελώς διαφορετικό λόγο: Επειδή όλοι οι φίλοι σας είναι σε αυτό, και όλοι τους ψάχνουν για το Facebook, καθώς αποτελεί ρητή και προσωπική κοινωνική διέξοδο για την κοινή χρήση φωτογραφιών και κατασκοπείας στις ζωές των άλλων ».
Buzz δεν έχουν αυτό το πλεονέκτημα - και χωρίς προσωπικά χαρακτηριστικά, τι Buzz εκτός από ένα πραγματικά καλό πελάτη του Twitter; Σίγουρα, είναι μεγάλη για την ανταλλαγή ενημερώσεις και εικόνες, αλλά πού πραγματικά θέλετε να μοιραστούμε αυτά; Μέσα από ένα ειδικό, ενταθούν μέχρι πελάτη Twitter όπως το Buzz? Ή μέσω του δικτύου των φίλων που έχετε ήδη αποκτήσει μέσω του Facebook - και τα οποία ενδέχεται να μην επικαλύπτονται πάρα πολύ με e-mail σας βιβλίο διευθύνσεων;
Υπό αυτή την έννοια, το Facebook και το Buzz δεν είναι πραγματικά σε άμεσο ανταγωνισμό - δηλαδή, μέχρι το Facebook παρουσιάζει το ταχυδρομείο του. Όταν συμβεί αυτό, το Buzz είναι βέβαιο ότι θα ισχύει στο Facebook για την αναμόρφωση ενσωμάτωση είναι με το YouTube, Twitter, και οτιδήποτε άλλο (νέο Facebook-AIM γραβάτα-up μπορεί να είναι η κορυφή του παγόβουνου).
Πλούσιες δυνατότητες πολυμέσων σε σχέση με την αξία των κοινωνικών δικτύων σας: Αφήστε τη μάχη να αρχίσει.
ΑΠΟ CLIFF KUANGWed 10 Φεβρουαρίου 2010
Buzz έχει μερικές μεγάλες δυνατότητες κοινής χρήσης πλούσιων μέσων. Αλλά Facebook συνεχίζει να κατέχει την κοινωνική κατανομή του δικτύου σας.
Χθες, η Google παρουσίασε Buzz, μια νέα υπηρεσία για την ανταλλαγή μικρών ενημερωμένων εκδόσεων που είναι ήδη αμέσως τιμολογείται ως άμεσο ανταγωνισμό τόσο για Twitter και - πιο ενδιαφέροντα - Facebook. Σήμερα, Μπαζ έχει μόλις αρχίσει trickling έξω στον πραγματικό κόσμο. Τόσο πώς η υπηρεσία στιβάζω με το Facebook; Εδώ είναι μια γρήγορη ανασκόπηση.
Αν δεν είστε εξοικειωμένοι με το Buzz, είναι ουσιαστικά σαν ένα Twitter / ζωοτροφών Facebook σε κάποια πολύ ισχυρά στεροειδή. Μπορείτε να έχουν πρόσβαση μόνο μέσω μια καρτέλα στο Gmail. Ένα "buzz" λειτουργεί περίπου όπως ένα τιτίβισμα ή μια θέση τοίχο facebook, επιτρέποντάς σας να υποβάλετε συνδέσμους και εικόνες σε ένα σύντομο σημείωμα από κοινού με τις επαφές σας στο Gmail. Και ότι όταν τα πράγματα γίνονται ενδιαφέροντα:
1. Media Ένταξη: Buzz κερδίζει
Μέχρι στιγμής, το Buzz έχει ενσωματωθεί με το Flickr, Twitter, και Picassa. Τραβάτε ότι εκτός απλά με την καταγραφή επάνω στις υπηρεσίες αυτές μέσω Buzz. Οτιδήποτε κάνετε δημοσίευση των λογαριασμών αυτών - και το σήμα «κοινό» - παίρνει κοινού:
Φυσικά, το Facebook επιτρέπει σε σας για να κάνουν το ίδιο πράγμα:
Αλλά πραγματικά, πόσοι άνθρωποι στο Facebook σύνδεση δικτύου σας όλους αυτούς τους λογαριασμούς σε τοίχο τους; ενσωμάτωση του Facebook είναι fiddly, αναγκάζοντάς σας να αναζητήσετε τα πράγματα, όπως η δημόσια διεύθυνση ιστοσελίδας. Είμαι στοιχήματα δεν πολλοί άνθρωποι στο δίκτυό σας πραγματικότητα χρησιμοποιήσετε τη λειτουργικότητα αυτή, ακριβώς λόγω της ξεχαρβαλωμένος διαδικασίας ολοκλήρωσης.
Επιπλέον, ακόμη και αν το κάνετε αρχίσετε την ενσωμάτωση των λογαριασμών με το Buzz του Facebook, οι διαφορές γίνονται τεράστιες. Μέχρι στιγμής, το Buzz είναι πολύ πιο απλή, πολύ πιο πλούσια: Μπορείτε να ενσωματώσουν και να διοργανώσουν ολόκληρο άλμπουμ φωτογραφιών από το Flickr ή ακόμα και από ένα σύνδεσμο από την υπηρεσία ξύνει το URL άρθρο για τις εικόνες. Facebook επιτρέπει μόνο μια μικρογραφία. Και για τα βίντεο, Buzz αφήνει πραγματικά θα τα παρακολουθείτε απευθείας στο παράθυρο, σε αντίθεση με το Facebook, το οποίο σας στέλνει σε μια σύνδεση έξω:
Εκείνοι ακούγεται σαν ασήμαντες λεπτομέρειες, αλλά το γεγονός και μόνον ότι μπορείτε να πάρετε τόσο πολύ μέσα στο εσωτερικό του Buzz σημαίνει ότι είναι πολύ πιο πιστευτή ως κεντρικό σημείο από το οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε τα πάντα συμβαίνουν στο δίκτυό σας. Και αυτό, πραγματικά είναι ό, τι ήταν μετά Buzz - αυτό είναι που προσπαθεί να εισαγάγει η ίδια στο κέντρο του περιεχομένου μοιράζονται τη ζωή σας. Facebook δεν ξεκίνησε με αυτόν τον τρόπο, και ότι η ίδια η γενεαλογία δείχνει ξεκάθαρα όταν ξεκινάτε τη δοκιμή πραγματικά τις δυνατότητές του.
2. Διασύνδεση: Νίκες Facebook
Για ένα διάστημα τώρα, οι σχεδιαστές έχουν διαμαρτύρονται ότι οι διεπαφές της Google για το Gmail, Reader, καθώς και όλες οι άλλες υπηρεσίες που γίνονται όλο και δεν είναι καλύτερη - ή ίσως ακόμη πιο περίπλοκη καθώς προστίθενται περισσότερα χαρακτηριστικά. Google Buzz δεν βελτιωθεί η κατάσταση, και θα μπορούσε απλώς περαιτέρω τσιμέντο Google ως ένα μέρος όπου οι μηχανικοί Stomp καλό σχεδιασμό. (Ακούγεται κάτι γνωστό, η Microsoft;)
Βλέποντας τις εικόνες παραπάνω, μπορείτε να δείτε γιατί: Είναι δύσκολο να ξέρετε πού να κοιτάξετε με όλα αυτά που χασμουρητό κενό, συνδέσεις αδιαφοροποίητο από σημασία ή τη χρησιμότητα, και ξένα στοιχεία.
Για να είμαστε δίκαιοι, το Facebook δεν είναι ακριβώς ωραία. Αλλά τι είναι πιο σημαντικό είναι ότι είναι διαισθητική. Οι αναλογίες νόημα, παρά κατάκλισης όλη παράθυρό σας. Είναι εύκολο να αποφασίσει, με μια ματιά, όπου θέλετε να δείτε και τι είναι σημαντικό για εσάς. Όλα αυτά είναι δύσκολο να γίνει αντιληπτό σε ένα καπάκι οθόνης, αλλά συγκρίνουν τη διάταξη:
Ανακοίνωση για το πλήθος των πληροφοριών που βλέπετε προτού χρειαστεί να μεταβείτε στο παράθυρο, και μπορείτε να πάρετε μια αίσθηση των ελλείψεων Buzz του.
3. Fun Factor: Νίκες Facebook
Buzz λειτουργεί μόνο στο βαθμό που τα άτομα που ακολουθούν χρησιμοποιούν πραγματικά την υπηρεσία, καθώς και τις υπηρεσίες που συνδέονται της. Facebook εργάζεται για ένα εντελώς διαφορετικό λόγο: Επειδή όλοι οι φίλοι σας είναι σε αυτό, και όλοι τους ψάχνουν για το Facebook, καθώς αποτελεί ρητή και προσωπική κοινωνική διέξοδο για την κοινή χρήση φωτογραφιών και κατασκοπείας στις ζωές των άλλων ».
Buzz δεν έχουν αυτό το πλεονέκτημα - και χωρίς προσωπικά χαρακτηριστικά, τι Buzz εκτός από ένα πραγματικά καλό πελάτη του Twitter; Σίγουρα, είναι μεγάλη για την ανταλλαγή ενημερώσεις και εικόνες, αλλά πού πραγματικά θέλετε να μοιραστούμε αυτά; Μέσα από ένα ειδικό, ενταθούν μέχρι πελάτη Twitter όπως το Buzz? Ή μέσω του δικτύου των φίλων που έχετε ήδη αποκτήσει μέσω του Facebook - και τα οποία ενδέχεται να μην επικαλύπτονται πάρα πολύ με e-mail σας βιβλίο διευθύνσεων;
Υπό αυτή την έννοια, το Facebook και το Buzz δεν είναι πραγματικά σε άμεσο ανταγωνισμό - δηλαδή, μέχρι το Facebook παρουσιάζει το ταχυδρομείο του. Όταν συμβεί αυτό, το Buzz είναι βέβαιο ότι θα ισχύει στο Facebook για την αναμόρφωση ενσωμάτωση είναι με το YouTube, Twitter, και οτιδήποτε άλλο (νέο Facebook-AIM γραβάτα-up μπορεί να είναι η κορυφή του παγόβουνου).
Πλούσιες δυνατότητες πολυμέσων σε σχέση με την αξία των κοινωνικών δικτύων σας: Αφήστε τη μάχη να αρχίσει.