Google adds +1 | Chrome OS Site
Latest from the Lab: +1
Posted by Ryan Kerst On March 31, 2011 Comments (0)
English to Greek translation
Αργότερο από το Εργαστήριο: 1
Αναρτήθηκε από Kerst Ryan Στις 31 Μαρτίου, 2011 Σχόλια (0)
Το Google έχει προσθέσει πρόσφατα ένα άλλο χαρακτηριστικό γνώρισμα στα προαιρετικά εργαστήρια τους, +1, για τις ιστοσελίδες και τις διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης. Λειτουργεί όπως το κουμπί 'αρέσει »για Facebook με το τράβηγμα στις πληροφορίες που εσείς και / ή τους φίλους σας να σας φανεί χρήσιμη με βάση άλλες +1. Google ελπίζει ότι το προστιθέμενο χαρακτηριστικό γνώρισμα θα οδηγήσει σε καλύτερα αποτελέσματα αναζήτησης για τους χρήστες. Το ένα χαρακτηριστικό έχει υπονοούμενα πιθανόν να εμφανίζονται στα "άλλα προϊόντα της Google και τοποθεσίες σε ολόκληρο τον ιστό" ώστε να υπάρχει σίγουρα μια κίνηση πίσω από το χαρακτηριστικό γνώρισμα ενός [1].
Το ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα θα έχει άμεσο αντίκτυπο στις διαφημιστές στο Google, όπως η δυνατότητα δεν είναι προαιρετική και όλες οι διαφημίσεις θα λάβουν το κουμπί, αλλά ο ένας δεν μετρά ως ένα κλικ στη διαφήμιση και θα υπάρχουν στατιστικά στοιχεία που συγκεντρώθηκαν για να προβάλετε για τους διαφημιστές να παρακολουθείτε πόσο τις επιδόσεις τους.
Αν θέλετε να ξεκινήσετε το κεφάλι για πάνω στο Google Πειράματα και το ελέγχει έξω.
Google has recently added another feature to their optional labs, +1, for websites and advertisements in their search results. It works like the ‘Like’ button for Facebook by pulling in information that you and/or your friends might find useful based on other +1. Google hopes the added feature will result in better search results for users. The +1 feature has been hinted at possibly showing up in “other Google products and sites across the web” so there is definitely a movement behind the +1 feature[1].
The +1 feature will have an immediate impact on advertisers on Google as the feature is not optional and all ads will receive the button but the +1 does not count as an ad click and there will be statistics gathered to view for advertisers to track how they are performing.
If you’d like to get started head on over to Google Experiments and check it out.
Latest from the Lab: +1
Posted by Ryan Kerst On March 31, 2011 Comments (0)
English to Greek translation
Αργότερο από το Εργαστήριο: 1
Αναρτήθηκε από Kerst Ryan Στις 31 Μαρτίου, 2011 Σχόλια (0)
Το Google έχει προσθέσει πρόσφατα ένα άλλο χαρακτηριστικό γνώρισμα στα προαιρετικά εργαστήρια τους, +1, για τις ιστοσελίδες και τις διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης. Λειτουργεί όπως το κουμπί 'αρέσει »για Facebook με το τράβηγμα στις πληροφορίες που εσείς και / ή τους φίλους σας να σας φανεί χρήσιμη με βάση άλλες +1. Google ελπίζει ότι το προστιθέμενο χαρακτηριστικό γνώρισμα θα οδηγήσει σε καλύτερα αποτελέσματα αναζήτησης για τους χρήστες. Το ένα χαρακτηριστικό έχει υπονοούμενα πιθανόν να εμφανίζονται στα "άλλα προϊόντα της Google και τοποθεσίες σε ολόκληρο τον ιστό" ώστε να υπάρχει σίγουρα μια κίνηση πίσω από το χαρακτηριστικό γνώρισμα ενός [1].
Το ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα θα έχει άμεσο αντίκτυπο στις διαφημιστές στο Google, όπως η δυνατότητα δεν είναι προαιρετική και όλες οι διαφημίσεις θα λάβουν το κουμπί, αλλά ο ένας δεν μετρά ως ένα κλικ στη διαφήμιση και θα υπάρχουν στατιστικά στοιχεία που συγκεντρώθηκαν για να προβάλετε για τους διαφημιστές να παρακολουθείτε πόσο τις επιδόσεις τους.
Αν θέλετε να ξεκινήσετε το κεφάλι για πάνω στο Google Πειράματα και το ελέγχει έξω.
Google has recently added another feature to their optional labs, +1, for websites and advertisements in their search results. It works like the ‘Like’ button for Facebook by pulling in information that you and/or your friends might find useful based on other +1. Google hopes the added feature will result in better search results for users. The +1 feature has been hinted at possibly showing up in “other Google products and sites across the web” so there is definitely a movement behind the +1 feature[1].
The +1 feature will have an immediate impact on advertisers on Google as the feature is not optional and all ads will receive the button but the +1 does not count as an ad click and there will be statistics gathered to view for advertisers to track how they are performing.
If you’d like to get started head on over to Google Experiments and check it out.